Purple13 Kızlar karnı tok keyfi yerindeydi uyutmak için aldım bir başladı ağlamaya ama nasıl nefes alamayacak duruma geldi. 5 aylığız bu arada. Eşim dışardaydı aradım hemen gelsin diye. Artık sesi çıkmıyordu ağlamaktan bayılacak sandım. Acile gitmeyi bile düşündük bir şeyi var dedik oysa akşam üstü geldik kontrolünden. Nasıl sakinleştireceğimi bilemedik kahroldum öyle görünce sonunda sakinledi uyudu neden böyle oluyor. Ateş yok dişide yokmuş daha. Kolik bir bebek ama toparlıyoruz yavaş yavaş hiç böyle olmamıştı. Yarım saat 40 dk durmadan ağladı😔 çare olamadım hiç
Dygosmn1 Purple13 vallah bu ara yaygin olan aglama krizleri idrar enfeksiyonu sahsen ben yasadim halada yasiyorum 1 hafta oncesinde basladik . Ortada bisey yokken aglamaktan helak oluyor . Bide istahsizlik basladi hemen acile gittik idrar da enfeksiyon cikti.
Thanim Purple13 oglum 2 ya da 2,5 aylikken morarana kadar agladi gece acildeydik gazdanmis meger, fitil atildi da rahatladi fakat 5 aylikken bu kadar yogun olur mu gaz bilemedim, yazildigi gibi bu ara idrar yolu enfeksiyonu da olmus olabilir takipte olun
Umutkusu Purple13 dün oğlum da birden ağlama krizine girdi loş ışıklı bir odaya götürdüm yavaş yavaş kıyafetlerini değiştirdim masaj yaptım sakin bir ses tonuyla konuştum birden sustu. Geçici bir şeydir inşallah
Zeytinn Purple13 Kolik bir bebek demişsiniz acaba sancı tutmuş olabilir mi benim bebeğimde 6.ayda tam gazı bitti dedik bir hafta her gün helak olana kadar ağladı doktora gittik idrar tahlili temiz gaz dediler
Purple13 Dygosmn1 bu gün doktordan geldik tahlil yapılmadı tabi. Enfeksiyon olsa hep ağlamaz mı? Bir daha olursa götüreyim o zaman baksınlar. Teşekkürler
Dygosmn1 Yeteryldz olabilir gaz. Ama dedigim gibi bir gun boyunca takip ettim hic birsey yemedi . Ustune ustun birde aglamaktan helak oldu gece yarisi goturdum. Allahtan goturmusum . Yoksa boyle bilmiycektim gerci hala devam ediyor idrar yaparken cok agliyor ozellikle bebegim
Yeteryldz Dygosmn1 4. Ayına girdi öyle bi huyu yoktu bu iki hafta bize zehir oldu goturdum ultrason falan çektiler ama tahlil yapmadılar hiç gaz dediler bide benimki memeyi tutmuyor reddediyor
Dygosmn1 Yeteryldz vallah canim benimde hic aklımda tahlil yoktu. Ama bakinca saglikli aglama krizleri beni deli etti cok uzuldum yaptirdim. Insallah oyle bisey degildir
Purple13 Thanim canım zaten kolik bir bebek. Ama dediğim gibi azalıyor yavaş yavaş. Gaz sancısı gibi değildi. Aylarca o ağlamaları biliyorum öyle değildi. Başka belirtisi var mı ki enfeksiyonun yada altını açıp idrar yapmasını beklesem ağlarsa anlarmıyım ki
Purple13 Zeytinn hiç gaz gibi gelmedi ama bambaşkaydı sanki. Geçiyor yavaş yavaş diyordum. Bitmeyecek mi acaba o mudur. Bir daha aynı şekilde olursa giderim artık
Zeytinn Purple13 bende çok korktum çok fazla ağlamıştı bende gaz değildir ila ki başka bir şey var böyle ağlanmaz dedim ama gaz çıktı
Purple13 demirboy bu gün doktor kontrolünden geldik. Her yerine baktı burun göz boğaz kulak karın bezini açtı baktı. Gayet güzel bir sorunumuz yok dedi. Dişte daha yokmuş onun huysuzluğu desem. Doktora gitmemiş olsam çoktan giderdim acile kesin bir şey var diye. Enfeksiyon olsa ateş olmaz mı?
demirboy Purple13 enfeksiyon ateş yapıyor evet ama her zaman yapar mı bilgim yok.Bana acil dr u demişti ateş düşmeyince enfeksiyona bakıyoruz diye. Dr a gittiğinizi bilmiyordum o zaman çok şükür bir yeri ağrımıyordur
Turasra Dün aynısını yaşadım yarım saat durmadan ağladı yavrum . 3 ay 9 günlük . Doktora götürürken arabada sustu uyuyakaldı . Gittiğim hastane biraz önce covid şüphelisi baktık bu odada kabul ediyorsanız bakalım dedi çıktık hemen kabul etmedik eve gelince uyandı sevinç çığlıkları atmaya başladı bi anda 😁
Mercan2020 Purple13 bizde bu durumu biraz once yasadim..kolik bir bebek bizimkide.ama bugün alması farklı idi.bagirarak ağlıyor meme vs hiç bir şekilde sakinlesmiyor azicik ağlamasına müsade ettim sonra kucak sallama vs derken sakinlesti uyudu.ağlıyor susuncada dudak büyüyor sonra bağırıyor ağlıyor altını açtım idrar yaptı ama o zaman aglamadi