Hanımlar merhaba 5 ay 12 günlüğüz doktorum başla dedi 5 ay kontorlunde ancak pütürlü hiç birler yemiyor sadece sıvı olduğu zaman yiyor bir minnacık ütür gelse çıkartıyor öğürüyor kızım normal mi alışıvakmı ilk deneyim olduğu için çok korkuyorum desteklerinizi bildiklerinizi pylaşırmısınız bu arada mama yiyoruz sütüm yok