Kizlar merhaba korse almanin vakti geldi gider sandim ama gitmedi gobek kaldi top gibi orta da🤷🏻♀️ 2 ay olucak zaten bence bir sakincasi da yok srtik bu yuzden boyle sarkma yapmayan hani kullandiginiz memnun kaldiginiz hangi korse var hemen siparis vermek isriyorum birde sonradan gercekten incelme oldu mu yazarısınız