Bebeyim gunlerce ishal oluyordu.en son doktora gittiģimizde “Suyu bitmiş,Bu bebe ölecek”-deyip beni agladarak geri gonderen bu fersiz Doktor vardi.Ayricaa düzenli olarak su icir duzelir diyen yani serum takmadan ,benim bebeģimi başindan eden devlet hastanesinde çalişan ,bebeģimin kendi doktoru deģil,Sadece imkansiz halde kalarak kaçirdiģim çoçuk doktoru.Kendi dokyorumuz dün geldi çok sukur.Bebeyim 5 gün gozlerimin önunde ishal gidiyordu gece sabaha kadarsancidan aģlar,Aglarak ishal yapiyordu.Sabaha kadar evde kucagimda gezdirirdim.Bi yandan acemi anne,Bi yandada agridan aglayan yalvaran bi bebek.Dersem şok olursunuz.Hastane bizi kabul etmedi.Bu hastanede adınız yok bir şey yapamazyiz deyerek insanlik yapmayarak geri gonderdiler bizi eve.Insanlik bitmiş sadece.para bile veriyoduk,bizlik deģil dediler.Pribotik verdi sadece . …
Çaresizcesine bebeyimin aglamasina,dakika başi ishal olmasina,su itirmesine şahit oluyordum.Bi gece uyumadim sabaha kadad agladim dua ettim.Nolur yavrym eskisi gubi saģlikli olsun dedim.Gozlerimin onunde kilo veriyo,rengi sapsarı,gozler kisitlanmiş,küsmüş,mutsuz haldeydi.
Sizlere bi ricam olicak.Lutfen internetten her bebe tariflarri gorerek bebeģe yedirmeyin lutfem.Benim gibi olursunuz yoksa.Allah korusun!
Bide bebeyinizi soģukdan uzak tutun.ayaklarini sicak tutun.Gece yatarken oyle uzerini birşey koyunki ayaklari açikta kalmasin üşütmesin.En çokta çorapsiz yatiran anneleredir sòzüm.Benim bebeģim gece sabaha kadar uzerini aàçar çoraplari çikarir.bu yuzden üşütdu sonuç husran tabikide.
Bi post açtim yardim istedim.Allah guzel insanlardan razi olsun bana çook yardim etdiler!tavsiyeler verfiler destek çiktilar.
Bebeyim rota deģilmiş çok şukur.En çokta @RasayiAA @Eymeniim @Esrbtltrn @Sezgin @Denizarya34 @wafflee_42 @giz @Kivicit @deletedmom247 @Mom8 @Ozge_AyazEfee @Alinadefne @Guldendikmen @16102018 @ Egemre @ShrBakar @Deletedmom55 @Kaveda çok saģolun bitanelerim,guzellerim,guzel kalpli yumuşak incecik annelerim❤Bana destek çiktiniz yardim ettiniz Canlarim.onerilerinizi yaptim.Bebeyim iyileşti guzel motive guç verdiniz bir daha.Allah hepinizden razi olsun.Başta Allah,Yerde sizler ve doktorumuz ve annem babam .sizlere minnetdarim.Hepinizin dediklerinizi bire bir yaptim ve iyileştik.ve dïn kendi doktorumuz serum verdi bebeģime bebem iyileşti.Şukuler olsun iyidir .Sadece yemek zor yediriyorum bide zor su içiririm azcik çiş yapar.umarim en kisa suredr duzelir Eskisi gibu gumrah saglikli olur.
Rabbimden tek isteģim var.Bebeler hastalanmasin.Nolur onlara birsey olmasin❤😥