Sedaslan Her uyandiginda emzirmeyi azalttim yavas yavas. Tok olduguna eminsem, uyandiginda su verip geri uyutmaya calistim. Yani bir emziriyorsam, sonraki uyandiginda su verip uyutmaya calistim. Zaten cok fazla uyanmiyordu, en fazla 3 kez. Boyle olunca, bir sure sonra kendiliginden daha az uyanmaya basladi. Benimki cok kolay oldu aslinda. Muhtemelen boyle yapmasam da uyanmalarini kendiliginden azaltacakti gibi hissediyorum. 9-10 aylik civarindan beri kesintisiz uyuyor. Tabi ki arada sorunlu zamanlar da oluyor bazen.