İki ay üst üste ara lekelenmem oldu daha sonra adet oldum 7 gün sürüyor banyo yaptım fakat 14 gündür hala geliyor kanama ilk gün kanaması gibi geliyor nedendir bilmiyorum 4 yıl içinde 2dir böyle oluyor haftaya doktora gitcem de yaşayan var mı diye merak ettim daha önce doktor bişey bulamadı sadece düzenleyici ilaç vermişti düzeldi yine meydana çıktı 3 sene sonra namaz da kılıyorum çok sinir bozucu bir durum :(