Sidar-47 Sezaryan 13 mart ta oldum ve halen kanamam devam ediyor baz gunler nadir olarak 3 gun gelmiyor sonra tekrar kanama ve leke olarak simdiye kadar devam ediyor varmı benim gibi bu sorunu yaşayan neyaptiniz