Burcuveburcum eşiniz ya da ailelerden birisi ile bebeğinizi bırakıp biraz olsun kaçamak yapacaksınız. annemlere gittiğimiz de kızımı bırakıp eşimle yarım saat 1 saat çıkıp yürüyorduk, özellikle ilk aylarda o kadar iyi geliyordu ki. 15 dk bile olsa kafa dinlemeye ihtiyacımız var, insanız biz de sonuçta, özellikle bebekten önce tek başına vakit geçirmeyi seven birisinin daha çok ihtiyacı var bence, bu durumda anneye destek veren birileri olmalı yoksa tek başına imkansız maalesef