Gulmrt ön süt ve son süt diye bir şey varmış ilk süt daha çok sulu son süt ise yağlı imiş eğer bebek son sütü almazsa kilo alımı yavaşlıyormuş. Son süt kiminde 1 dakikada kiminde 5 dakikadan sonra kiminde daha uzun sürede geliyormuş belki o sebepten kilo alamıyordur. Sütün yağlı kısmını alamadan doyuyor olabilir. Göğsünü bebek emdikten sonra boşalt gerekirse sütünü biberonla ya da ne ile veriyorsan onunla ver,nacizane tavsiyem.