Kızım 7 ay 21 günlük mama reddi var günde 2 3 kere mama içiyor zorla sonra ek gıda sabah 9 da mama 12 de kahvaltı sonra öğlen meyve püresi akşam çorba yoğurt gece ya mama ya yok tutan mamalar yapıyorum herobaby kavonuzu kadar veriyorum hergun bitiriir ama hayla ağzını açıyor size daha versem rahatsız eder mi yada ağır gelir mi bu biraz daha fazla veriyim mi çok kararsız kaldım ya