ertugrulbebek ilk oğluma emzik vermedim vermiycem dedim beni emsin çocuğu kandıramam demiştim, 6 ay dolmadan ek gıdaya başlamadım. Yanlış yaptım bence.. ikinciye emzik verdim ne rahatlıkmış kardeş bu bebe zaten emme içgüdüsel doğuyor, 5,5 aylıkken tadımlara başladım şu an herşeyi yedirebiliyorum pütürlü öğürmüyor maşallah.
Yürüreç konusunda ikisine de kullanmadım ilki 10 aylık yürüdü ikinci 9 aylık sıralıyor ellerini bırakıyor.. Her ikisini de hep yüstü yere buraktım doğduğundan beri