Emine0 Arkadaşlar her kafadan bı ses cıkıyo bı turlu sonuc bulamadım bilgisi olan yanıt versin lutfen bebekle otobus seyahati serbest mi yasak mı
betus18 Emine0 bende çok merak ediyorum yaaa kendi aracımızla anne baba ve bebek 1 hazirandan sonra gisdilebiliyor muş yani arkadaşım öyle dedi ama kesin bilgi olmadan da çıkmak istemiyorum aileme gitmek için 😐
GokturkAlp Emine0 En dpğru bilgiyi otobüs firmalarından alırsın, onlara yazı gider. Ara bir sor hamgi firma ile gideceksen.
kardelen00 Emine0 betus18 ic isleri bakanliginin aciklamasi resminsite ozel arac vs diye belirtilmemis serbest yani.
Emine0 betus18 kendi aracınızla gidebiliceksnz sanırım öyle acıklama oldu ama otobus le ilgili hic bı bilgi yok
canparcam123 betus18 netten bakabilirsiniz dün gece açıklama yapıldı çocuklar velileri yanında olmak şartıyla seyehat edebilecek
Mercansmom Serbest artık. 18 yaş altı tüm çocuklar yanlarında ebeveynleri ile birlikte yolculuk yapabiliyorlar.
Emine0 Mercansmom otobus firmasını arıyorm izin almanız gerekiyor belli degil diyorlar napıcamızı sasırdık yaa dogru duzgun acıklama yok
Mercansmom Emine0 izin derken HES kodu alınması gerekiyor zaten yolculuk için 2 yaş altı bebeklerin kod almadan ailesiyle birlikte yolculuk yapabileceği söyleniyor. Haberler okuduguka göre şehirlerarası ister kendi aracıniz ile ister toplu taşıma vasisi veya ebeveyni yanında bulunmak kaydıyla izin var.
Tubamio Emine0 seyahat yasağı kalkt Emine0 Emine0 cumhurbaşkanı toplantı sonrası açıklama yaptı ama bi Google layın isterseniz. Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Şehirlerarası seyahat sınırlaması 1 Haziran’dan itibaren tamamen kaldırılmıştır.” dedi.
GoGirl Emine0 genelge yayinlandi 18 yas alti ailesiyle birlikte seyahat edebilir diye.daha bunun ustu yok icisleri bakanligi acikladi
Emine0 Glysshn @Tubamio GoGirl tesekkur ederim ozaman bilet alabilirim ıns skntı Cıkmaz 3 yasında kızım cok bunaldı
Emine0 Glysshn bir bucuk saatlik yol ıcın isteyene izin versinler millet koyune memleketıne gitsin İstanbuln hali hal degil kimse maske sosyal mesafe hıcbısey yok cocuklar buyukler dısarda yasak yok gibi