Kizlarr meme reddinden dolayı sağarak veriyorum kaç emzirme danışanına gittim ama 3.5 aydan sonra emmedi. Biberonla verince bile uyuyarak alıyor sizin de mi öyle yaa uyutuyorum sütünü öyle iciriyorum çok zor asla uyanıkken içmiyor nedeni ne olabilir ?