Kızım 17 aylık bugüne kadar sıkıntı yaşamadığımız banyo saatlerimizde artık ağlayarak çıkıyoruz,herhangi bi olumsuzluk yaşamadık su kaçırma vb. Kafasından su döküldüğünde elimi gözlerine koyuyordum bişey olduğu yoktu,şimdilerde koyuyorum elimi çekiyor çektiği ile su gözüne gelince ağlamaya başlıyor,sevdiği bebeğinide yıkadık,önüne suda koyduk,oynaması için. Banyo yapan bebek videosuda izlettirdik ama hala ağlıyor ne yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim 😢😢