Ceydakoruc eminim post açıp bebeğim kilosu şu tedirginim dese orayada gelir yazarsın egonu tatmin edersin. Sahi sizin gibi linç tayfa çok mu zevk alıyorsunuz anneleri aşağılamaktan ? Sizin gibiler yüzünden bebeğimizin kilosuna dair yorum yapamıyoruz hemen düşüncesiz hava mı atıyorsun bilmemne. Bebeğinizin kilosunun az olması sizin suçunuz değilse bizimde çok olması suçumuz değil her annenin tedirgin olmaya hakkı var ve sizin gelip bunu yargılamaya hakkınız yok !
Yetti artık bu kilo muhabbetine atlayan linç tayfadan !