Minikpare Kızlar merhaba 2.5 aylık bebegim. 7 aylık hamileyken perianal apse ameliyatı olmştm şimdi tekrarladı yine şişlik var üstüne oturamıyorum emziremiyorum bildiginiz bi yöntem varmı patlatmam için bu süreçte hastaneyede gitmek istemiyorum