Merhaba anneler, kızım 9 ay 5 günlük dün sağlık ocağından aradılar 9 ay muayenesi ve kızamık aşısı için gelmeniz gerekli diye.. Nitekim bugün gittik ve aşısını oldu. Ancak bunca zaman olduğu tüm aşılarda ne ateş nede huzursuzluk yaşamadık, çok şükür ateş yok ancak ilk defa bukadar huysuz ve huzursuz.. Bu aşıyı yaptırıp sonrasında nasıl bir süreç geçirdiniz merak ettim doğrusu, şaştım kaldım çocuğumun bu ağlamalarına 😔😔😔