Meralada Merhaba hanımlar nasılsınız? kızım 2 yaşında oldu olacak.çalıiacağım nasip olursa emzirmeyi nasıl bıraktırabilirim.hiç olmazsa gündüzleri keseyim diyorum ilk başta geceleri zaten yanında olacağım.nasıl bir yol izlemem gerekiyor.