Merhaba kızlar bebeğim 11 günlük, sezeryan oldum sütüm çok gelmiyor ve 1 ayda sıvı beslen dedi doktor pek birşey yiyemediğim içinde sütüm çoğalamıyor,
bebeğimde 4. Gün 12.3 değerinde sarılık çıktı
mamaya başladık mecburen sütümü sağıp şırıngayla veriyorum 2 gündür hiç tutmuyor memeyi. Nasıl bir yol izlemeliyim bu durumu yaşayan varmı
vevrğim kilo alımına geçemedi bir türlü