2205 Arkadaşlar merhaba alerjik bebeğim var neocate kullanıyor elimde fazla 7 kutu mama var oğlum 1 yaşına girdiği için biz junior a geçtik. Isteyen olursa karşı taraf ödemeli yollayabilirim. Pembe kutu olanı
Prensannesi17 2205 mrb bnm oğlumda alerjik teste cıımadgı için dr yazmadı kaç aylık için kullanlr ve tarihi kaç
Alimk 2205 size pazartesi dönüş yapayım bizde dünden beri kullanmaya başladık ne yazık ki günde 2 defaonun dışında emziriyorum. Bakalım yine içicek mi biraz istemeyerek içiyo. Israr edince içiyo
2205 Alimk gayet güzel kilo aldı. Ayrıca benim oğlum sadece 35 gün emdi. Mamayla büyüyor. 1 yaşında 11 kiloya yakin
Alimk 2205 maşallah. Rapor çıkınca ücretsiz mi oluyor mama bizim dr hiçbişey demedi :/ çok ilgisiz. Bu salgın bitsin başka dr a gidicez
ilknurozogul Merhaba, bizde yeni başladık neocate mamaya 10 gün oluyor. Anne sütü + günde 3×90 cc mama şeklinde devam ediyoruz. Ben kilo aldırıyor mu onu merak ediyorum kullanan anneler deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim.