Ya arkadaşlar benim sağ sırt bölgemde fıtık var. Bundan dolayı en başından beri sağ göğsümü çok emziremiyorum. Şu son 10 gündür de çok ağrıdığı için hiç emzirmedim. Ama şimdi vicdan yaptım bebeğim şimdi küçük sonra ya doymazsa diye. Tekrar emzirmeye zorlamak istiyorum kendimi, bugün sağdım anca 15 Cc çıktı göğsüm de küçüldü ve yumuşacık. Ne yapmalıyım, tekrar gelir mi sütüm? Kesildi mi sizce?