1 Haziran’da eşimin ailesinin yanına gidecektik askerden geliyor kendisi, dün akşam ki açıklamadan sonra ne olur olmaz e devletten başvuru yapayım dedim olumsuz sonuçlandı 199 ü aradım demezler mi 18 yaş altı çocukların seyahat yasağı var. Dedim cumhurbaşkanımız açıklama yaptı diyorlar ki bize resmî yazı daha gelmedi net Bilgi veremiyoruz 🙇🏻♀️ Daha ne zaman kesinleşeceği de belli değil. Eşim de tutturdu illa gideceğiz yazarlarsa da yazsınlar. Ben ailemin akrabalarımın yardım paralarıyla bebeğime mama parası denkleştirirken 12 bin civarı yazılma ihtimali olan cezayı nasıl ödeyeceğiz bilmiyorum 🤦🏽♀️ Saçma sapan işler !!!! Boşuna gideceğiz diye heveslenmeyin kızlar yasakkkkk🙇🏻♀️🙇🏻♀️🙇🏻♀️