daiysdiuy SevgiLina_ meyve sebze filesi diye geciyor adı, hem cocugun kendıne ınancı gelısıyor, hem sızın bogazına kacacak mı endısenız olmuyor, bı yerden sonra da artık kendı yemeye alısıyor
Mugehan SevgiLina_ silikon meyve emzigi deneyebilirsin biz ek gidaya gecmeden disleri cok kaşınıyor diye elma salatalik verirdim ole alisti hep agzina birseyler atmaya ısırmaya belki yardımı olur wee baby silikon olandi bizim
Meleksavskn SevgiLina_ henüz yutma refleksini geliştiremediği için olabilir siz tadımlara devam edin dişi çıkınca çiğnemeyi öğrenip yutar😊
Zerr SevgiLina_ Korkmayın ve sıvı vermeyi bırakın ilk oğlumda öyle denedim 3 yaşında şuan çok uğraşıyorum lütfen alışır yedirin pütürlü dişle alakası yok
Zerr Meleksavskn ilk bebeğiniz ve siz de sıvı veriyorsanız lütfen sıvıyı bırakın alıştırmaya bakın dişle alakalı değil 😚
Meleksavskn Zerr yok canım benim 2. Bebeğim var ilk oğluma 7. Ayına kadar sıvı verdim sonra dişi çıkınca katı yemeye başladı tabi her çocuğun gelişimi farklıdır