BurcuKucuk Ejderhahavva evet ben kullandım predictor marka çıktı sonra kan tahlili verdim 3 haftalık çıktı
emirhanecozlem Ejderhahavva ha o zaman şöyle bişey söyleyim bazen hormonlardan kaynaklı da olmayabiliyor. Ben 3 ay olmamıştım🤗
1prensAnnesii Ejderhahavva geç döllenme ise normal testte çıkmaz erken gebelik testi daha kesin çözüm
Ejderhahavva 1prensAnnesii valla erken olanıda negatif cıktı pazartesi de kan tahlili yaptiricam kafayı yiyecem yoksa 😧