sbakici 40 günlük bebeğim için almayı düşünüyorum. Siz her yöne modelini mi standart modelini mi kullanıyorsunuz belirtirseniz sevinirim 🤗
iremceren sbakici ben başka markanın her yöne olanını aldım, ileriye dönük düşününce her yöne mantıklı gelmişti bana, şu anda da kızım dışarıya bakmayı daha çık seviyor
Gzd24 sbakici ben klasik modelini kullanıyorum içerisinde yenidoğan aparatı ile satıyorlar çok memnunum ilk üç ay yenidoğan aparatı ile kullandım şimdi normal kullanıyorum bir sorun yaşamadım
morsevenfilolog sbakici Ben bu markayı değil de Solomombaby kullanıyorum. 2 aylıktan bu yana kullanıyorum. Şu an kızım 9 ay 15 günlük. 4 aya kadar yenidoğan aparatı ile kullandım.
iremceren sbakici tabii memnunum ❤️ Solomombaby kanguru her yöne, yenidoğan aparatlı seçtiğiniz modeli instagramdan sorup. Bebeğinize uygun mu öğrenebilirsiniz ben öyle yapmıştım
Berenikom Bn aldim bbgim 2 aylikken. Her yone olani degil ama önü biraz kısa geldi bana. Esnek değil bir de içi terletiyor
Berenikom sbakici olmaz bence. Ama aldim bir kere. Gerci bizim bebek arabasi da var. Ben markete veyahut yakin yerlere giderken kullanmak icin aldim