Kizlar 2 senelik evliyim.11 aylık oğlum var ilk evlenecegimiz zaman eşim sordu ev içine gelir misin?bende yalan söylemek istemem dedim ev içinde rahat olmam gelmek istemem çok mecburi olmadığı sürece istemiyorum demiştim tabi haklısın dedi.neyse evlendik annesigilin müstakil evi var ama sobali.hamileyken eşim işten geç geliyordu 7_24 kaynanamdaydim.ordan gelip alırdı bazen orda kalırdık.tabi eşim hamileyken el bebek gül bebek bakardı bana.bende gitmek istemesem bile onun gönlü hoş olsun diye giderdim doğum yaptım kaynanam 2_3 ay kaldı neyse dedim.sonra ksiin gelip bende kaldılar ev çok soğuk annem rahatsız yakamaz tamam dedim 8 ay kaldılar özel falan yok ortada.daha 3 gün oldu evlerine geçtiler.tabi bayram tatili eşim bızde gidelim hep beraber bahçe falan evde napacaz onada tamam dedim.ondan sonra kaç aydır annemleri goremiyom annemlerde market dışı dışarı çıkan yok zaten babangil aşırı özlemiş gelin dedi hemen yan bina zaten neyse dun geldim eşim bugün arıyor akşam gelip alayım seni hafta sonu sokağa çıkma yasağı var dedi bende eve mi gececez sanki annenlere gidecez demi yine e tabi ki dedi . bende yok babamlarda kalacam dedim.neyse kapattık mesaj atmis benim asıl evim orası mecbursun bilmem ne.hep kalacaz orda asıl evim.orasi ailemi kabul etmek zorundasın ben şok.allahin cezası 2 yıldır dibimdeler daha neyi kabul edecem ben.soka uğradım bende yazdım.da yazdım.sonra aklını başına al ailemle.yasamayi öğren yoksa gelme dedi.bende sen benim için bittin bu saatten sonra dedim gelme almaya sakin .yani kizlar afedersiniz her boklarini kabul.ediyirym ailesidir bişey olmaz diyorum ama artık sabır kalmadı birgün evimde oğlumla başbaşa kalmadım sizce napmaliyim