Kalp26 ben ilk durumu normal doktorumuza anlattım alerjiyi gösteriyor anlattıkların dedi 1 ay süt ürünleri kes dedi kestim hiç bişey değişmedi alerji doktoruna götürdüm test yaptırdım nerdeyse herşeye alerjisi çıktı bana alerji maması verdi ye diye 🤣zorla emiyordu kızım zaten emmeyi bıraktı,sütüm kesildi zaten sonra ek gıdaya erken geçirdi bizi ek gıda zamanı geçti alerjimiz ama şu an tekrar başladı 🤦🏼♀️