Tatliskooo Elvn94 oğlum 14 aylık bizde de kapanmadı düzenli d3 kullanıyoruz kan değerlerinde de d vitamini gayet güzel . Demek ki biraz daha zaman var 18. Aya kadar normal olarak değerlendiriliyor
Sarisin Elvn94 1 yaş kontrolünde kapanmıştı diye hatırlıyorum, 12-18 aylar arasında kapanması beklenir. D vitaminini 1 yaşında doktorumuzun onayıyla bırakmıştık
DogaLina Elvn94 biz daha 6 ay 13 günlüğüz. Ama yaklaşık 2 ay önce doktorumuz bize bıngıldağı büyük tahminen 18. Ayda falan kapanır dedi.