21ecrinmom21 benim oğlumu anlatmışsınbiri yüksek sesle konuşsa ağlar. Yandakinin torunu bunu görğnve mutluluktan çığlık atardı bu ağlardı saklanırdı. Fön makinesi, blendır, elektrik süpürgesine ağlardım. Tvde biri yüksek sesle bişi söylese ağlardı salya sümük. Şimdi 18 aylığız düzeldik şükür. Huysuz olduğu dönemlerde ağlar ama çok değil. Ya da ben yokken şarjlı süpürgemi çalıştırdığında ağlar. Artık yüksek seslilerden çığlık atanlardan korkmuyor aksine gülüyor kendi daha baskın yapıyor. Geçen bi balkonda köpeğin yanına gitti buna kaç kere havladı hiç korkmadı kahkahalarla güldü.ben bazen kızıyorum hiç takmıyor ağlmıypr aksine gülüyor.