Bayanlar kızım 7ay 5 günlük ek gıdaya başladığımızdan beri bir kabızlık aldı başını gidiyor neyse kabız değil de kakasını yaptığı günlerde az yapıyor bu normal mi hani ek gıdadan önce daha sulu olduğu için bez dolup tasardı şimdi daha katı olduğu için mi az oluyor 🤔 yoksa kızım tam yapamıyor mu kakasını kafamda deli sorular 🤯