Deniz2961 o zaman bebeğim yoktu ama cekimden sonra verdiği ağrı kesiciydi sadece ve pansuman yaptırdım bir hafta. Pansuman ilk iki gün acılıydı haliyle açık yara olduğu için. Ayrıca sezaryen sonrası da antibiyotik ve agrı kesici kullandım emzirirken. Yani size de Ona göre ilaç verirler. Eğer giderseniz hastaneyi de tavsiye ederim, taksim de