Bebeğime emzik verip vermemek arasında çok kararsızım sürekli emmek istiyor emdikçe de kusuyor Uyanıkken emzik vermek istemiyorum zaten düşündüğüm uykuya geçiş. Emerek uyumaya alıştı ama ilerde emziği bıraktırma konusunda sıkıntı Yaşar mıyım ya da emziğin olumsuz yanları var mı başka tercübe ettiğiniz ? Ne dersiniz emzik vermeli miyim kızıma 3 buçuk aylık bebeğim bu arada 🤷🏻♀️🌸💕☺️