Dodonay Arkadaşlar merhaba. Bebeğimin burnu tıkanıyo. Henüz 25 günlük. Doktor deniz suyu sıkabilirsin dedi. Ama sorum şu. Sıktıgımda burun aspratörüyle çekmem şart mı. Yoksa suyu damlattıgımda burnu acılacak mı?
Yasirin_annesi Dodonay ben sıktıktan sonra aspiratörle çekiyorum normalde ama oğlum bugün baya huysuzlandı aspiratörü burnuna sokunca Damla’yı sıktıktan sonra yüzüstü tuttum kucağımda kendiliğinden aktı burnu oğlum da baya rahatladı 😊
Dodonay Yasirin_annesi hm. Ya doktor aspiratörle cek falan demedi. Henüzde cok küçük bebegim. Onyüzden merak ettim. Acaba cekmeden kullanılıyor mu diye. Evin havası cok kuru. Tıkanıyor malesef. Nemlendirmeye çalışsam da
Miranur Doktor bana demişti çekmene gerek yok damlat burnuna bekle biraz açılsa tamamdor açılmasa çek
Miranur Ben tam sırt üstü yatırıyorum yastıksız damlatıp hafif cenesini geriye dogru cekiyorum genize aksın diyr açılıyor cok tıkalı değilse