Aneslina Kızlar doğum yapalı 33 gün oldu Sezaryen doğum yaptım bugün adet gördüm. Siz ne zaman gördünüz ? düzenli mi oldunuz ? Ben 40 çıktıktan sonra adet görünüyor diye biliyordum.
YDE Aneslina neredeyse 5 ay olucak olmadım. Doğum yaptıktan sonrada aman aman olmadım, 20 günde bitti 🤷🏼♀️ Doktorum normal diyor ama bence adet olmak ciddi zayıflatıyor kişiyi o yüzden hemen olmak lazım 😂
Mrvlshn55_ Aneslina bende 2. Ayımda oldum canım kişiden kişiye değişiyor kimisi 1 yıla yakın olmuyomuş