Merveoz Direkt 11 yerine mesela 9′da uyutmaya kalkarsaniz zor olur ama her gun 15′er dk cekerek istediginiz saate getirmeyi deneyebilirsiniz. 11-12 bebek icin oldukca gec bir saat aslinda. Karanliktan olabildigince faydalanip, karanlikken uyumalari gerekiyor ki buyume hormonlari yeterince salinsin. Hele simdi yaz oldugundan, sabah da cok erken gun agariyor. O yuzden gece uykusuna biraz daha erken yatirmayi deneyebilirsiniz belki. Gece ne kadar uyumus olsa da, gunduz 10 saat boyunca sadece 20 dk uykuyla durmasi az geldi bana da. Bebekten bebege degisir tabi ama bu yaslarda en fazla 6-7 saat uykusuz durabiliyorlar diye biliyorum. Cok yorgunken de cok zor uyuyabiliyorlar, kizim da oyle. Bir de ben gece uykusuna ne kadar gec yatirirsam, sabah o kadar erken uyaniyor. Cok yorgun yatirdigimdan sanirim, verimli uyuyamiyor ve erken uyaniyor. Erken yatinca daha iyi uyuyor gece de. Bu arada kizim 13 aylik olmak uzere ve ne kadar uyku duzeni olsa da, 12 ay civarindan beri bir bozulma bizde de olmustu. Birkac gundur eski duzenine donebildi.