LSAY Emziriyorum normal bi sekilde cocuk ishal ve karni cok gurulduyor sanki motor calisiyor ve cok zorlaniyor ne yapabilirim lütfen yardimci olun
Badeninannesi LSAY emin misin canım ishal olduğuna benim kızım 2 aylık hala çok sıvık kakası gurultu da emzirirken dikakt et hava yutuyo olabilir
AslhanDivarc LSAY anne sütü ile beslenenlerin zaten kakası hep sıvı olur nasıl anladiniz ishal olduğunu. Karnındaki guruldamalarda normal ben doktora sormuştum.
Nuray2304 LSAY evet anne sutu aldığı icin hep civik olur nasıl analsiliyor ishal olduğu? Guruldamalr normal bende doymuyor zannediyordum ama bağırsakları düzenlemiyormuş yani normalmiş
Miranur Doktor demişti bi aya kadar günde 10 defa 15 defa yapması cok normal bi aydan sonra gerçekten düzene giriyo sıvılıgıda ek gıdaya geçmeyene kadar öyle dewam ediyo