incii Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 24 gün oldu iki gündür bebeğim aç olmasına rağmen memeyi tutup bırakıyor bir iki yutkunup bırakıyor tutturana kadar da çok ağlıyor günde bir kere mama veriyordum meme reddi mi yaşıyoruz kafayı yemek üzereyim
Duygusm incii Sütünüz çok geliyor olabilir mi? Bebek süt akışıyla baş edemediğinde böyle hem emmek ister hem boğuşurmuş.
demirboy incii meme reddi için çok küçük, gazı olan bebek de daha çok emmek ister. Süt akışınızdan olabilir hızlı geliyorsa önce sağıp sonra emzirebilirsiniz
Alpeda Gazı olabilir mi benim bebeğim gazı varken yapıyor aynısını biraz boğuşuyoruz sonra tutuyor 😂 bide burnu tıkalıysa tutamaz burnundan nefes alıp almadığını kontrol etmiş miydiniz
incii Alpeda canım emziriyorum gazını çıkarıp yatıyorum 2 saat olmadan kendi ağlıyor zaten emzirmek icin aldığımda meme ağzında olmasına ragmen boğuşup duruyor gaz olacağını pek sanmıyorum
incii Duygusm kimi zaman fazla geldiği oluyor az önce de baya geldi bu durumda ne yapmam gerekiyor 🙄 geceleri çok zor oluyor
incii demirboy teşekkür ederim gazını her emmeden sonra çıkarmaya çalışıyorum bazen uyuyup kalıyor kendi çıkarmıyor
Duygusm incii Emzirmeden önce mümkünse biraz sağmayı, bir de emzirirken bebeğin kafasını memeden yukarıda tutmayı öneriyorlar. Zamanla da süt salgısı düzene girebilir.