Teşekkür ederim 🥰
2 aydır kötü bir şekilde kabız. Sürekli bağırsak çalıştıran şeyler şuruplar verdiğim halde duzelmedi
.dün çok bağırarak, ikinmaktan mos mor oldu ve yine o kadar Hosaf sebze meyve şurup yedirip içirdigim halde hiç yumuşama olmadı
Sürekli bugün düzelir diye diye 2 ay geçti. Birde virüs olayında dolayı goturemedim.
Bı kan tahlili yapsınlar istiyorum en azından..:/
Dgndrmz