Nillllllll İyi geceler annişler 🤗 Kanguru alıcam ama hem kaliteli olsun hem kullanışlı hem de uzun süre kullanabileceğim bişey olsun istiyorum. Kullanıp da memnun kaldığınız bi marka varsa benimle paylaşabilir misiniz ?? 😚🙏🏻 Şimdiden teşekkürler ❤️😍
TiryakiAnne Nillllllll ilkay baby aldım fleto model memnun kalmadım iade edecektim handy modeli denememi tavsiye ettiler değiştirip onu deneyeceğim şimdilik ilkay baby tavsiye etmiyorum
[silindi] Nillllllll solomom baby aldım, 2 kere dışarı çıktım avmye gittim hatta bel boyun ağrısı yapmadı, evde de kullanıyoruz kızım 43 günlük. memnunuz yenidoğan aparatı var ve ergonomik.
Humus Nillllllll bende mamadus siparisi werdim dun. Yarin gelir. tercih etmemin sebebi onde 3 cebi var. Arkadasim cepli olanlarin cok kullanisli olduguni soyledi. Bakalm bnde merak ediyorum nasil kullanacagimi memnun kalip kalmayacagimi ☺️
aysegull Nillllllll ben de babalin aldım ama bebeğim sevmedi. Ne zaman koysam ağlıyor. İki buçuk aylık daha biraz büyüsün tekrar deneyeceğim. Umarım sever.
Minagizem solomonbaby kesinlikle tavsiye ederm bn 6 aydr kullanıyorm rlim ayağım resmen saatlerce dışarda geziyorum.kızım onda uyumayı çok seviyor.hatta evde bile takıp işlerimi yapıyorum.
Nillllllll Teşekkür ederim arkadaşlar hepsine tek tek bakıcam allah razı olsun hepinizden hakkınızı helal edin 🙏🏻❤️