Bulutbey dogrudur.bende o sekılde bılıyordum.ama kac doktora bu karbonat işini soyledıysem pamukcuk ıcın yanlıs yontem oldugunu soyledı.benım bebegımın agzında da süt beyazlıgı var ona karbonat kullanıyorum.pamukcuk mantar oldugu ıcın ılac gerekıyor.bagırsak florasıyla alakalı bır sorun sonucta yuzeysel bırsey degıl