Aras-ve-Annesii bizim 3. Gün başlamıştı, 45 günlük bugün aynen devam. Biz hemen ilaç başladık hala devam ediyoruz, sab simplex 4×5 damla veriyorum, bi de rahatladığı pozisyonları falan keşfettik gün geçtikçe. Yine gaz ağrımız çok oluyor ama biz rahatlatmayı öğrendik sanırım 💪😁 daha kısa sürüyor 😊