Merhaba bebeğim 8 buçuk aylık ama anne baba vs hiç bir kelime söylemedi sürekli de konuşuyorum şarkı söylüyorum gülüyor oda kelime çıkmadan eşlik ediyor sadece Hamm diyor yemek yerken eeeee bı eyi vs diyor anlamsız kelimeler onun dışında emekliyor baya hızlı sıralıyor yürümek üzere ama takıldım internette de baba anne 6. Ay da söyler vs yazıyor normal mi