Zeynonunannesiii banyo oturakları malesef çok kullanışlı değil denemek için kardeşimden almıştım yemek yerken mama sandalyesi niyetine oturturum diye bebeğim kilolu olmamasına rağmen zor girip çıkarıyorduk çocuğun bacağını inciteceğiz diye çok korktum.. Bebeğim 9aylıkken ayakta durup sıralıyordu, ben duşakabinin içine tabure koyuyorum o ordan tutunuyor ben de yıkıyordum, hala da öyle yıkıyorum çok pratik oluyor.. tabi kayar diye bir elim hep üstünde diğer elle yıkıyorum.. Çıkınca da hemen havlusuna sarıp götürüyorum sadece bacaklarım ıslanıyor sorun olmuyor..