Kolay olmadı. Bebeğim 30-45dk uyuyup uyanıyordu yani felaket uykusu. Uykusunu alamadan, döngüsünü tamamlayamadan uyandığı için de hep huzursuzdu. 1nisandan beri uğraşıyorum. En geç 6haftada sonuç verir diyorlardı. Ben 2ayda ancak sonuca ulaşabildim. Yöntem şu: 45dk dan önce uyanırsa bebeğiniz, uyanmış gibi yapmıyorsunuz alıp hangi yöntemle uyutuyorsanız yine aynı şekilde uyutmaya çabalıyorsunuz en az yarım saat boyunca. Tekrar uyuduğunda 5dk dan az uyursa yeniden uykuya döndürüyorsunuz. Ama 10-15dk dahi uyuyup uyanırsa perdeleri açıp günaydın diyorsunuz. Evet 10dk daha uyuyabilmesi için 30dk boyunca çabalamak delilik gibi fakat burdaki amaç uyku döngüsünden diğer döngüye geçişi başarabilmesi. Gece uykuları etkilenmiyor merak ediyorsanız. Diyeceklerim bukadar. Denemek isteyenlere şimdiden başarılar 🤗