Sehle benim bebeğim ayına uygun kilosunda boyu da uzun şu an 18 aylık ve ve 9-12 aylıklar bile oluyor, tabi her kıyafet değil. Mesela hm baya bol yapıyor. Kıyafetleri. Geçen sene ki kısa paça tulumlarını giydirebiliyorum. Sadece boy olarak daha da kısa gözüküyor o kadar. 18-24 de tam oluyor.
biraz karışık yazdım ama sonuç olarak kıyafetler bol yapılıyor o yüzden daha küçük aylara ait kıyafetlerin hala olması normal. Ama bir süre sonra küçük kalacaktır.
gördüğüm kadarıyla çoğu anne bebeğim kilolu yada çabuk büyüyor diye daha büyük kıyafetler alıyor ve bol giyinsin rahat etsin diye düşünüyor. Ama zaten bebek kıyafetlerinin çoğu bol yapılıyor.