Aymina123 Arkadaşlar 36 günlük bebeğim bugün 1.ay kontrolüne gittik troit için kan aldılar sizin bebeklerinizdende alınmış mıydı bilgi verirmisiniz
Sum87 Aymina123 yok canım bizden alınmadı ama topuk kanından bakılmıyor mu ona ben öyle biliyorum 🤷🏼♀️☺️
Rengin Aymina123 bende hasimato olduğu için bebeğimle de var mj diye 3. Ve 7. Günde almışlardı. Yenidoganlarin bazen değerleri yüksek cikabiliyormus diye 2 defa aldılar hatta
Aka2020 Aymina123 topuk kanında bakılıyor zaten dedi ve almadı. Neler bakıldı sizin başka? Biz de bugün gittik birinci ay kontrolüne. Kalça ultrasonu çekildi mi?
Aymina123 Tatliskooo 1.ay kontrolünde kilo boy baş çevresi kontrolü yapılıyor diye biliyordum gidince böyle bişeyle karşılaşınca şaşırdım
Tatliskooo Aymina123 evet öyle yaptılar bizde de . DSÖ genel kan tahlilini 9. Ayda önerdiği için genelde 9 da bakılıyor herşeye tabi bi aksi durum yoksa . Peki tiroid değeri kaç çıktı
Aymina123 Aka2020 başka hiç birşeye bakmadılar kalça ultrasonu için 29 hazirana randevu verdiler sadece