Prenses_annesiiiii Kızlar çilek kiraz mevsimi tam reçellik😊 ben bunlardan reçel gbi pişirsem blenderdan çeksem kızıma meyvesuyy gbi veya yoğurtuna karıştırsam Danone yapsam olue mu sizce. Şekersiz mi pişirmem lazım yapan var mı hiç aranızda
Ikrazumra19 Prenses_annesiiiii pisirmeden direk cilekle yogurdu karistirp verebilirsiniz kirazin cigitlerini alip ezersiniz mesela
Deletedmom277 Prenses_annesiiiii şeker yerine elma suyu ve ya organik elma konsantresi kullanırsanız tatlı oluyor. Şekersiz olduğuna inandıramazsınız o derece☺️
Jigglypuff Prenses_annesiiiii dondurucuya koydum ben çilek falan çıkartıp parçalayıp yoğurda katmayı düşünüyorum ama hiç denemedim bi akıl koydum 😂
Kbrbydk Prenses_annesiiiii kirazi konserve gibi yapabilirsiniz sonra istediğinizde konserveyi açıp sulandırıp kullanabilirsiniz. Kaynanam yapmıştı ben suyunu sulandırıp meyvesuyu gibi içiyordum.
Prenses_annesiiiii Ikrazumra19 mesela kışında kullanmak için saklaması sağlıklı olsun die pişirmekde istiyorum biraz aslında, nasıl yapmalıyım ki
Ikrazumra19 Prenses_annesiiiii onu bilmiyorum canim ben hic oyle yapmadim mevsiminde tuletmeyi tercih ederim
Deletedmom277 Prenses_annesiiiii Reçel yapmıştım geçen sene erik efsane olmuştu. Kızımın tüm keklerin de şeker yerine bunları kullanıyorum. Eşimden kurtardığım kadarıyla kızım yiyor 😀
Alinadefne Bn vişneyi konserve yapıyorum bahcemde bogurtlenım çilegim var bugun recel yaptım hatta onlarıda dondurucuya attım yogurtun içine katıp verıcem ılerde
HaticeeAli Prenses_annesiiiii canım ben sıyah cekırdeklo uzumu suda bayahaslıyorum sonra blendır yapıp süzüp içiriyorum tadıda cok guzel oluyo
Alinadefne Prenses_annesiiiii vişneyı yıkadım çekırdegını çikartmadım ben. Şeker koymadım bazılarına ayrı ayrı kaynattım. 10 kılo vişnem vardı 10 kılo da su koydum en buyuk. Aşüre tenceremde pişirdım. Sıcak sıcak kavanoza koyup ters çevirdim bir gece beklettım yorganla sardim.
Prenses_annesiiiii Kbrbydk 😊👍 öyle düşünüyorum bkalım bende, hiç şeker atmazsam çok mu tatsız olur acaba azcık ataym 😉