Polikistik över için verdi bir ay kullandım hergun kanamam oldu bıraktım 2 3 ay içmedim snra adetim çok gecikti tekrar başladım ve yine aynı adetimin 3.gunu başladım 4 gün sürer bitmişti yeniden başladı ve hapı kullanmaya başlayalı 10 gün oldu hergun aynı adet oluyor gbiyim yani anliycaniz 2 haftadır adet oluyorm resmen karnım sisttti hamile gbi of ne yapicani şaşırdım içsem bir türlü icmesem bazıları bunyen alışana kadar öyle olur dio Dr. Gidicegim inslh hastanelerin normale dönmesini beklemiştim ama bnm gbi olan varmiydi ..