Bi ek gıdaya biraz erken geçtiğimiz için kendi rutinimizi şöyle sıralayabilrim;
oğlum uykuyu çok sever ama hep sabah erken uyanır. 6 gibi en geç 7.30 o sıra mamasını yaparım ve bi şekerleme yaparız. 09.30 -10.00 civari uyanınca Kahvaltı ettiriyorum. Arada Blw yöntemini deniyorum ama aşırı pis bi yöntem 😩
1 yumurtanın sarısı,kendi yaptığım lor peynir, suluğunda ıhlamur,bir kaç dilim muz üstüne azıcık keçi boynuzu özü damlatıyorum ve bir tane bebe bisküvisi şeklinde yaptırıyorum.
bunu bazen bulamaç olarakta yemek istiyor bazen kendi yemek istiyor bazende ben yediriyorum.
muz yerine kayısı da veriyorum bazen. bugün ilk kez zeytin Ezmesi vereceğim Normal zeytini sıcak suda beklettim 4-5 kez suyunu değiştirdim çekirdeklerini ayıkladım ve blendardan geçirdim zeytin ezmesi oldu🙈
11 gibi kahvaltımız bitince 1.30 civarı bazen 14.00 öğlen yemeği zamanı geliyor.
mercimek çorbası,tarhana çorbası veya sevdiği sebzelerden püre.. ilikli kemik suyu peynir altı suyuyla yapıyorum çorbalarını mutlaka. Sebze pürelerinde de mutlaka kıyma koyuyorum.
her yemeğine kimyon,az kararbiber,kekik koyuyorum.
tavuk iyice didikleyip pilavına karıştırıyorum henüz dişimiz çıkmadı ama seviyor 😍
balık henüz hiç tattırmadım. Balık mevsimi de olmadığı için doktor onu önümüzde ki ay konuşuruz dedi☺️
-bazen çabuk acıktığını düşünüyorsam ara öğün muhallebi yapıyorum baharat olarak tarçın kullanıyorum. Ceviz aslında kullanabilirim neredeyse 9 aylık olduk ama çekiniyorum alerji olma ihtimali yüzünden.
bu ay sonu ceviz kullanacağım.
- akşam yemeğine bazen kendimiz için yaptığımız şeylerden veriyorum. Misal dün ekşili köfte yaptım az tuzlu çok severek yedi yanına da erişte onuda tattırdım. Yoğurt çok seviyor . Her yemek sonrası mutlaka su veriyorum. Şu ana kadar alerjik bi sorunumuz olmadı çok şükür kabızlıkta yaşamadık her gün mutlaka kakasını yapıyor günde 3 kez🙈
- meyvelerden karpuz,kayısı,Muz,Avakado, tattı bugün belki biraz kiraz veririm🙈
Sizin döneminizde Kahvaltı ve öğlen yemeği hatta ara öğün aslında alıştırılabilir 🙏