Kızlar meraba ben 3 ay önce iğne yaptım 3 aylık olandan çarşamba günü süresi bitiyor tekrar yapmam gerek öncelikle sorum şuan süresi az kaldığı için sizce koruyuculuğu azalmışmıdır korkuyorum hamile kalmaktan çünkü bide meselâ bittiği gün iğneyi vuramasam ertesi gün falan vursam bişey olur mu bide ikinci yapışımdada gene 10 gün ek koruma gerekirmi ilkinde olduğu gibi yoksa vücut alıştığı için gerek olmazmı bilgisi olanlar cevap verirse çok mutlu olurum 🤗